Український "Щедрик" засяяв у святковій кампанії Chanel
Французький бренд Chanel використав мелодію «Щедрика» Миколи Леонтовича у новому різдвяному ролику для колекції макіяжу. У відео топ-модель Вітторія Черреті чекає на перший сніг під легендарну українську мелодію.
Бренд Chanel використав мелодію українського «Щедрика» у своєму різдвяному рекламному ролику, передає УНН.
Chanel презентував різдвяне відео, яке присвячене новій колекції макіяжу. Музичним супроводом стала легендарна мелодія «Щедрик», створена українським композитором Миколою Леонтовичем. Відома у світі як «Carol of the Bells», вона давно стала символом Різдва.
У чарівному ролику героїня, топ-модель Вітторія Черреті, з нетерпінням очікує першого снігу. Далі здійснюються чари — сніжинка ніжно торкається її долоні. Незабаром усе навколо вкривається білим снігом, пейзаж починає виблискувати, наповнюючи атмосферу радістю та передчуттям дива.
Нагадаємо
Сумка Chanel середнього розміру з клапаном зараз коштує в Парижі понад 10 000 євро. Це приблизно на 6,2% більше, ніж 9700 євро на початку 2024 року.