У «Дії» з’явиться чат-бот на основі ШІ — Федоров

У "Дії" з'явиться чат-бот на основі ШІ — Федоров

Очільник Міністерства цифрової трансформації України оголосив про плани додати до мобільного додатку «Дія» чат-бота-помічника на основі штучного інтелекту під назвою «Надія», який допоможе швидше реагувати на запити користувачів.

У мобільний застосунок «Дія» хочуть додати помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Про це заявив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі, пише УНН

Деталі 

За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви він не вказав.

Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».

Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»

— пояснив Федоров. 

Очільник Мінцифри каже, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє — буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ — над цим теж вже працюють фахівці. 

Українці вже понад 22 мільйони разів пошерили документи через «Дію»9 лютого 2024, 14:35 • 18976 переглядiв

Доповнення

Зазначається, що Мінцифри також продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.

Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується

— підсумував Федоров. 

Нагадаємо

За два місяці українці вже 22 тисячі разів скористались функцією продажу авто у мобільному застосунку «Дія». 

Джерело

Новости Николаева