Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

З грудня бронювання від мобілізації буде доступне лише онлайн через «Дію». Підприємства мають відповідати трьом критеріям, включаючи зарплату від 20 тис. грн та відсутність податкових боргів.

З 1 грудня в Україні змінюють правила бронювання працівників критично важливих підприємств. Зокрема, бронювання буде онлайн через «Дію», а саме підприємство має відповідати двом обов’язковим критеріям, а також ще одним на вибір керівника підприємства. Про це повідомив віце-прем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає УНН.

«Раніше була опція бронювання через «Дію» та офлайн. З 1 грудня буде лише онлайн, це розв’яже проблему з тривалим опрацюванням документів. Підприємства, які зберегли статус критичності під час аудиту, повинні оновити його до 28 лютого. Бронювати людей зможуть вже з 1 грудня, але бронь працюватиме лише до 28 лютого наступного року», — повідомив Федоров.

Він наголосив, що нових працівників зможуть бронювати одразу, жодний термін відпрацьовувати не треба.

За новими правилами, щоб бронювати людей, підприємство має відповідати 3-м критерієм: середня зарплата на підприємстві не менше 20 тисяч гривень та відсутність податкових боргів, а третій критерій керівник підприємства обиратиме сам. Це може бути резидентство в Дія.City; 1,5+ млн євро сплачених податків за рік; важливість для національної економіки чи потреб тергромади.

«Для отримання чи підтвердження критичності — збирайте пакет документів, що підтверджує відповідність критеріям, і подавайте до профільного держоргану. Працюєте в енергетиці? До Міненерго. Займаєтесь сільським господарством? До Мінагро. Резидент Дія.City — до Мінцифри. Сплачуєте понад 1,5 млн євро податків за рік, 32+ млн євро надходжень або важливі для національної економіки — до Мінекономіки», — додав Федоров.

Нагадаємо

Кабмін затвердив оновлені правила бронювання військовозобов’язаних, які діятимуть до 28 лютого 2025 року. Впроваджується електронний обмін даними між реєстрами та нові вимоги до роботодавців щодо звітності.

Джерело

Новости Николаева