Bluesky виграє на тлі втечі користувачів з X Маска після виборів у США: що відбувається
Соціальна мережа Bluesky зафіксувала значний приріст нових користувачів. Це сталося на фоні відтоку користувачів з платформи X (колишній Twitter) після президентських виборів у США. Платформа досягла 14,5 млн користувачів.
Соціальна мережа Bluesky залучила понад 700 000 нових користувачів за тиждень після виборів у США, на тлі того, як користувачі прагнуть уникнути дезінформації та образливих повідомлень на X, повідомляє The Guardian, пише УНН.
Деталі
Приплив нових користувачів, в основному з Північної Америки та Великої Британії, допоміг Bluesky досягти позначки у 14,5 мільйона користувачів по всьому світу, порівняно з 9 мільйонами у вересні, заявила компанія.
Дослідник соціальних медіа Аксель Брунс сказав, що платформа пропонує альтернативу X, раніше Twitter, включаючи більш ефективну систему блокування або призупинення проблемних акаунтів та контролю за шкідливою поведінкою.
«Він став притулком для людей, які хочуть мати такий самий досвід спілкування в соціальних мережах, який раніше надавав Twitter, але без цього вкрай правого активізму, дезінформації, мови ненависті, ботів і всього іншого», — сказав він.
«Більш ліберальна спільнота Twitter тепер справді звідти втекла і, схоже, масово перемістилася до Bluesky», — зазначив дослідник.
Доповнення
Bluesky починався як проект усередині Twitter, але у 2022 році став незалежною компанією, і тепер здебільшого належить генеральному директору Джею Грейберу.
Раніше платформа мала вигоду з невдоволення X та її власником-мільярдером Ілоном Маском, який тісно пов’язаний з успішною передвиборчою кампанією обраного президента США Дональда Трампа. Twitter втратив мільйони користувачів після ребрендингу в X, а використання в США впало більш ніж на одну п’яту за сім місяців.
Bluesky повідомив про залучення 3 мільйонів нових користувачів за тиждень після того, як X був заблокований у Бразилії у вересні, і ще 1,2 мільйона за два дні після того, як X оголосив, що дозволить користувачам переглядати повідомлення людей, які їх заблокували.
«Ми раді вітати всіх цих нових людей, від Swifties до рестлерів та міських планувальників», — сказала представник Bluesky Емілі Лю.
Bluesky, як і раніше, поступається Threads в категорії соціальних мереж в американському App Store компанії Apple, який повідомив про досягнення 275 мільйонів активних користувачів на місяць у листопаді, порівняно з 200 мільйонами в серпні.
Незалежна платформа, як вказано, нещодавно додала функції, включаючи пряме надсилання повідомлень і сумісність з відео, щоб більше бути схожим на X і відрізнятися від свого конкурента, що належить Meta.