Alanakosmetiks: від кухні до міжнародного ринку – шлях успіху у Броварах

Alanakosmetiks: від кухні до міжнародного ринку – шлях успіху у Броварах

Тетяна Мільшина з Броварів створила бренд натуральної косметики Alanakosmetiks, який виріс з домашнього хобі до масштабного виробництва. Завдяки підтримці U&We Hub та грантам бізнес обслуговує клієнтів по всій Україні та планує вихід на міжнародний ринок.

Бровари вже давно зарекомендували себе як місто, що активно підтримує розвиток бізнесу. Особливий акцент місцева влада робить на створенні комфортних умов для молодих підприємців і бізнесвумен. Для цього було засновано U&We Hub – хаб, який став платформою для навчання, консультацій і натхнення. У рамках хабу організовуються освітні програми, консультації з маркетингу, фінансів та управління бізнесом, які допомагають розвивати ідеї та реалізовувати їх на практиці. Однією з тих, хто скористався цими можливостями, є Тетяна Мільшина, засновниця бренду косметики Alanakosmetiks. Її історія – це приклад того, як підтримка громади та власна ініціатива можуть привести до успіху навіть у непрості часи, пише УНН.

Хобі, що переросло у бізнес мрії

Історія Alanakosmetiks почалася 10 років тому, коли Тетяна Мільшина шукала спосіб відволіктися від складних життєвих обставин. Її дитина з інвалідністю вимагала багато уваги, і вона проводила чимало часу в лікарнях. «Я шукала віддушину – щось для себе, щоб надихало. Так я почала створювати косметику вдома», – пригадує Тетяна Мільшина.

Поступово хобі перетворилося на справу життя. Вона почала навчатися, розширювати свої знання та вдосконалювати техніку. Згодом виробництво переїхало з домашньої кухні до невеликого офісу в Броварах. Однак справжній поштовх до масштабування бізнесу стався після повернення з евакуації у 2022 році. Тоді Тетяна Мільшина отримала грант, найняла команду та запустила масштабне виробництво.

Підтримка хабу та можливості для підприємців

«U&We Hub – це те місце, яке допомагає розкрити потенціал. Я отримала там консультації з маркетингу, фінансів і навіть реклами. Там працюють висококваліфіковані спеціалісти, які дійсно розуміють потреби підприємців», – зазначила Тетяна Мільшина.

Окрім освітніх програм, хаб надає підприємцям можливості для нетворкінгу, допомагає знаходити партнерів і створює спільноту однодумців. Усе це допомогло підприємиці масштабувати Alanakosmetiks і розширити асортимент продукції.

Сьогодні Alanakosmetiks – це не лише доглядова косметика для жінок 35+, а й продукція для дітей, підлітків, чоловіків, а також спеціальні засоби гігієни для Збройних Сил України.

«Ми створюємо косметику на натуральній основі з використанням сучасних активних компонентів, таких як цераміди та кислоти. Наша продукція не поступається за якістю елітній косметиці відомих європейських брендів», – зазначає власниця бренду.  За її словами, до складу її косметики входять ті ж інгредієнти, що й до складу елітної косметики. Виробництво є повністю автономним, із власним обладнанням та високими стандартами якості.

Наразі клієнтська база Alanakosmetiks налічує близько двох тисяч осіб. Замовлення надходять не лише з Броварів, а й з усієї України та навіть з-за кордону. «Ми маємо фізичну крамницю у Броварах, але більшість замовлень приходить онлайн. Ми відправляємо продукцію в будь-який куточок України та за її межі», – розповідає Тетяна Мільшина.

У планах бренду – відкриття нового магазину в Києві та вихід на міжнародний ринок, для цього жінка планує отримати ще один грант. «Ми хочемо спробувати експорт, адже є чимало клієнток за кордоном, які хочуть купувати нашу продукцію», – додає вона.

Бровари – простір для розвитку

Історія Alanakosmetiks – це приклад того, як у Броварах створюються умови для успішного ведення бізнесу. Підтримка місцевої влади, доступ до грантів і освітніх програм дозволяють підприємцям реалізовувати свої ідеї та робити внесок у розвиток громади.

Бровари залишаються містом можливостей, яке надихає на створення бізнесів, що змінюють життя людей і демонструють потенціал українського підприємництва.

Додамо

У Броварах при міській раді працює Центр з підтримки бізнесу, де підприємці та люди, які тільки планують відкрити свою справу, можуть отримати безкоштовні консультації з питань реєстрації бізнесу, оренди приміщень та отримання грантів. Цього року до Центру звернулося близько 150 осіб, переважно представники мікро- та малого бізнесу.

За словами міського голови Броварів Ігоря Сапожка, за час воєнного стану в рамках реалізації 76 інвестиційних проєктів Броварам вдалося залучити понад 466 мільйонів гривень інвестицій та створити майже 600 нових робочих місць. Він додав, що за період воєнного стану у Броварській громаді збільшилася кількість різноманітних фірм та фізичних осіб-підприємців – на даний час їх налічується понад 18 тисяч. 

Окрім іноземного фінансування Бровари отримають й іншу допомогу від міст-побратимів. Наприклад, німецькі партнери надали місцевій громаді генератори, медичне обладнання, спеціальний транспорт та багато іншої допомоги. Для  того, щоб зі своїми українськими колегами визначити конкретні напрямки подальшої співпраці у жовтні до Броварів прибув представник муніципалітету німецького міста-побратима Єни, міський радник Матіас Міт.

Загалом, в рамках співпраці з німецькими містами Єна та Ерланген, а також районом Лан-Ділль Бровари отримали три карети швидкої допомоги, чотири пожежних автомобілі, три одиниці комунального транспорту, один шкільний автобус, генератори, різноманітне обладнання для навчальних закладів громади та модульного містечка, у якому живуть переселенці.

Джерело

Новости Николаева