Газета "Нова Година" – актуальні новини Полтавщини

Публікації

Пес отримав передозування наркотика під час перевірки пасажирів рейв-круїзу

13 Січня
01:41 2019

этот материал доступен на русском

Cобака втратив координацію і відчував судоми.

Джейку стало зле через екстазі / фото U.S. COAST GUARD STATION PORT CANAVERAL/FACEBOOK

Джейку стало зле через екстазі / фото U.S. COAST GUARD STATION PORT CANAVERAL/FACEBOOK

Службовий собака з Флориди отримав передозування наркотиками, доки перевіряв пасажирів круїзу Holy Ship! – триденного “плавучого” фестивалю електронної музики у Карибському морі.

Після пильного обнюхування одного з пасажирів пес на прізвисько Джейк почав дивно себе поводити. За словами офіцерів, собака втратив координацію і відчував судоми. Про це повідомляє Newsweek.

Читайте такожПес Чарлі під час полювання підстрелив із рушниці свого господаря

Поліцейські припустили, що їхній колега-таки знайшов наркотики – Джейку дали препарат Narcan, який використовують для нейтралізації симптомів передозування у людей. Також хвостатого відвезли до ветеринара – зараз Джейк іде на поправку і скоро повернеться до служби.

Аналізи показали, що Джейку стало зле через екстазі. Копи визначили, який з пасажирів винний у цьому – його затримали та заарештували. У своїх трусах чоловік ховав одразу декілька видів наркотиків: екстазі та амфетамін.

Нагадаємо, у американському університеті Кларксона (Нью-Йорк) собака-поводир отримав диплом про вищу освіту разом зі своєю хазяйкою Бріттані Хоулі. Пухнастий друг супроводжував дівчину на всіх заняттях. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Інформаційне Агентство УНІАН

Теги
Розповісти

Схожі новини

Прокоментуй!

Ще немає коментарів

На разі немає жодного коментаря, бажаете додати?

Написати коментар

Написати коментар

Вашу електронну адресу не буде опубліковано!
Обов'язкові поля позначено * *

Січень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру   Лют »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031